Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~morecolor | użytkownik

imię i nazwiskoKamil Sadło adresKraków zarejestrowany23.09.2010 @21:25:34 ostatnio na stronie13.02.2014 @17:53:18

Witam, mam na imię Kamil i lubię zajmować się brandingiem. Staram się tworzyć w większości przypadków minimalistyczne i proste projekty, bo to one według mnie najlepiej spełniają swoją funkcję. Część moich znaków została wyróżniona na paru portalach branżowych, a także znalazła się w kilku książkach, ale to na pewno nie jest moje ostatni słowo, bo chce się uczyć i rozwijać dalej.

Na digarcie znajduje się pewien niewielki wycinek mojej przygody z tworzeniem logo, dlatego po wyrobienie sobie pełniejszego zdania zdecydowanie zapraszam na moje portfolio - http://www.morecolor.pl - tam też można znaleźć dane do ewentualnego kontaktu.

Chętnie nawiążę współpracę w zakresie brandingu - tworzenie logo i identyfikacji wizualnej. Zapraszam do współpracy osoby indywidualne, jak również agencje brandingowe, reklamowe, interaktywne oraz takie na których charakter działalności nie powstało jeszcze określenie.

Zapraszam również na:
Behance - http://www.behance.net/morecolor
Dribbble - http://www.dribbble.com/morecolor
Facebook - http://www.facebook.com/kamil.sadlo

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.morecolor.pl Gadu-Gadu4130821
digarty13 komentarze473 posty na forum4

komputer / sprzęt
Mózg, niezwykle wrażliwy, ale i wytrzymały procesor, połączony za pomocą systemu mięśni i nerwów z elementem chwytnym zwanym ręką, wykorzystujący proste narzędzia takie jak kartka papieru, ołówek czy myszka komputerowa.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
!OjciecRene    07.10.2011 @22:40:42
tak mówią^^
_______
nie jestem Twoim starym
~adasrudzki    07.10.2011 @17:23:48
Dzięki za dodanie do ulu, to rzadkie na digarcie, dzięki
_______
Nie dziękuj, zostaw komentarz pod moim projektem lub podziękuj i zostaw komentarz
~ges536    27.07.2011 @23:36:20
Dokładnie tak.
Najpierw siatka, a później rysowanie. Niektórzy stosują też taką "technikę", że drukują sobie kartki z siatką (albo tylko z punktami) i na takim wydruku zaczynają projektowanie.
Tak czy inaczej. Jaka by metoda nie była, założenie jest to samo - zachowanie odpowiednich proporcji
~ges536    21.07.2011 @14:15:36
jak tam INBIKE?
Próbowałeś w ten sposób budować typo:
http://www.brandingserved.com/gallery/4-months-of-helveticbrands-daily/371639

pzdr
+lysyszyn    20.07.2011 @21:18:50
Dzięki Fajnie się tak czasem pobawić formą, ale używac tego sie NIE DA:D
_______
PORTFOLIO: http://www.filip.lysyszyn.pl
Your Experience Designer
~zbajki    20.07.2011 @14:42:13
Dzieki za obserwowanie
~neilan    19.07.2011 @19:17:13
dzieki za duzo komentarzy. Co do uczelni to to bylo 4 lata temu . Teraz gdzie indziej, ASP Gda 5 rok. Pozdro
^beziooo    19.07.2011 @18:34:26
Dzięki ) a tak w ogole, niezla kolekcja logo!
~mightybeaver    15.07.2011 @19:20:37
Dzięki! Człowiek cały czas dąży do perfekcji
_______
FOLIO | http://mightybeaver.carbonmade.com
"Jeśli jesteś w czymś dobry, nie rób tego za darmo" Joker
~adasrudzki    14.07.2011 @23:17:56
Troszke byś miał dalekoo ;d Dzięki
_______
Nie dziękuj, zostaw komentarz pod moim projektem lub podziękuj i zostaw komentarz
~Irokez    12.07.2011 @13:20:13
hehe, dzieki ale akurat nie moja
wymyslił moj kolega podczas jednej z wielu, wielogodzinnych posiedzeń z piwem u niego na podwórku :D
_______

lovegone.
+lysyszyn    11.07.2011 @06:14:29
Hahaha, dzięki:D
Ja po bliższym poznaniu się ze swoją już narzeczoną stwierdzam, że wcale nie szkoda
_______
PORTFOLIO: http://www.filip.lysyszyn.pl
Your Experience Designer
~addmin00    07.07.2011 @11:48:30
dzieki za obserwa!
~yaceky    05.07.2011 @16:52:04
maiłem mieć ale poejchałem w standardzie tak jak mam wszędzie yaceky thx
~yaceky    27.06.2011 @12:08:13
thx man
~fone    26.06.2011 @19:02:18
dzieki.
_______
http://www.tomaszsoluch.pl - moje portfolio
~synstefana    24.06.2011 @04:10:42
Miło że ktoś chce oglądać moje prace. Zainspirowałeś mnie do mojego nowego digarta: http://www.digart.pl/praca/6472418/Stolowka.html

Dzieki pozdrawiam.
~creativeunicorn    21.06.2011 @20:37:54
Dzięki
_______
http://www.creativeunicorn.eu - tu znajdziesz trochę więcej
~Nexs    17.06.2011 @20:49:27
Dzięki wielkie za komentarz
_______
Portfolio http://www.be.net/nexs
~Nexs    17.06.2011 @13:52:26
Dzięki za watcha
_______
Portfolio http://www.be.net/nexs
+lysyszyn    06.06.2011 @10:17:40
Woooow, dzięki wielkie!
Peace!
_______
PORTFOLIO: http://www.filip.lysyszyn.pl
Your Experience Designer
+lysyszyn    04.06.2011 @07:21:19
Dzięki dzięki!
_______
PORTFOLIO: http://www.filip.lysyszyn.pl
Your Experience Designer
~yaceky    27.05.2011 @13:45:14
chciałbym tyle! większość to ridzekty i for fun tak dla treningu
~klefue    13.05.2011 @11:15:03
dzieki za feedback
~yaceky    12.05.2011 @14:25:59
wielkie dzięki
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt